Volgers

dinsdag 1 maart 2016

En de winnaars zijn...

Rommeldebommeldebommeldebom

Wat hebben jullie erop moeten wachten. Sorry, dames, ik moest vandaag toch eerst nog werken en daarna even sporten. Maar dan nu voor jullie de uitslag voor deze 2 pakketjes:

Pakketje Jolige Jan

Pakketje Lange Lijs

Worden jullie al nieuwsgierig? Ja zeker?! Ik zal jullie niet langer in spanning houden:


Pakketje Jolige Jan gaat naar...

Pakketje Lange Lijs gaat naar...

Dames, van harte gefeliciteerd! Sturen jullie me je adres via het contactformulier (zie rechts op mijn blog)?

5 opmerkingen:

  1. Beste winnaars, gefeliciteerd met het mooie pakket.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, winnaars van harte gefeliciteerd :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaw, zo leuk!!!! Ik stuur je een mailtje ;-) Dank je wel!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames! Veel maakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen